Aikštelės atidarymas nukeltas į lapkritį
Rudens pradžioje turėjo būti baigti Kybartų pasienio kontrolės punkto transporto palaukimo aikštelės rekonstrukcijos darbai. Objekte statybos darbus jau atliko konkursą laimėjusios alytiškių UAB „Parama“ darbininkai. Tačiau vadinamojo terminalo atidarymas nukeltas lapkričiui, mat čia dar pluša elektrikai. |
– Visi darbai jau būtų buvę baigti, bet LESTO išduotose sąlygose reikalaujama iškelti jėgos kabelį, o jį įrengti užtrunka. Atidaryti aikštelę greičiausiai bus galima tik lapkritį, – informavo Pasienio kontrolės punktų direkcijos vadovas Arnoldas Tvaronavičius.
Oficialaus atidarymo dar teks palaukti, bet jau dabar atlikta terminalo rekonstrukcija ir naujos paslaugos pagerino sąlygas ne tik tolimųjų reisų vairuotojams, bet ir vietiniams gyventojams.
Pasienio kontrolės punktų direkcija eksploatuoti iki tol Arvydo Gražulio vadovaujamai UAB „Vildega“ priklausiusią aikštelę pradėjo prieš trejus metus. Direkcijos vadovas A. Tvaronavičius sakė, jog vilkaviškiečio verslininko turėta aikštelė buvo prižiūrima pagal galimybes.
Šiuo metu daugelis paslaugų vairuotojams čia nemokamos, o tvarką prižiūri privati bendrovė – „Ekskomisarų biuras“. Jai už paslaugas moka ne aikštelės paslaugomis besinaudojantys transporto priemonių vairuotojai, o visi mokesčių mokėtojai.
Saugumui užtikrinti nuo pat pradžių aikštelėje buvo įrengtos apžvalginės kameros, įdiegtas elektroninis transporto priemonių registravimas.
Direkcijos vadovas A. Tvaronavičius tvirtino, kad atidarius vadinamąjį terminalą atsiras daug daugiau patogumų.
Aikštelė jau dabar talpina per 80 krovininių ir per 100 lengvųjų automobilių. Visa teritorija išasfaltuota, pastatyti valymo įrenginiai ir priešgaisriniai rezervuarai. Viso to iki šiol nebuvo, nors tokios svarbos objektams tai yra privaloma. Teritorija aptverta kokybiška tvirta tvora, patobulinta apsaugos sistema, apšvietimas, gerokai praplėstos elektroninės valdymo sistemos galimybės.
– Po to, kai objektą priims ir įvertins valstybinė komisija, skelbsime konkursą operatoriui, kuris valdytų visą terminalą ir mokėtų didžiausią nuomos kainą. Laimės tas, kas daugiausiai pasiūlys. Investicijos – tikrai nemažos: kalbama ne apie šimtus tūkstančių, o apie milijonus litų. Lėšos terminalui tvarkyti skirtos iš kituose pasienio kontrolės punktuose surinktų nuomos pinigų, – sakė direkcijos vadovas.
„Santakos“ inf.
Publikuota: „Santaka”, 2014-09-27