Pervažos atnaujinimo darbai turėtų prasidėti netrukus
Į redakciją kreipėsi kybartietė Oksana Klimavičienė. Miesto gyventojų vardu moteris prašė pasidomėti, kodėl nėra tvarkoma pagrindinė Kybartų geležinkelio pervaža. „Jau ne tik ratus, bet ir dantis gali pamesti – vienos duobės“, – laiške piktinosi ji.
Susisiekę su geležinkeliečiais šį kartą išgirdome gerą naujieną.
Apie numatomus remonto darbus Kybartų geležinkelio pervažoje J. Basanavičiaus gatvėje esame rašę ne kartą. Daug metų žarstyti pažadai jau nieko nebeįtikina, todėl dar kartą jais patikėti yra sunku.
Kai prieš metus „Santakos“ žurnalistai teikė užklausą Lietuvos geležinkelių infrastruktūrą valdančiai įmonei AB „LTG Infra“, buvo gauta informacija, kad yra rengiama Kybartų geležinkelio stoties iešmų ir pervažos, esančios J. Basanavičiaus gatvėje, bei signalizacijos įrenginių remonto projektinė dokumentacija. Buvo žadama, kad remonto darbai turėtų prasidėti 2022 m. antrąjį ketvirtį ir būti atlikti iki 2022 m. pabaigos.
Panašiai geležinkeliečiai kalbėjo ir anksčiau, kai žadėjo, jog darbai prasidės 2020 m. ketvirtajame ketvirtyje ir bus užbaigti per 2021 m. pirmąjį pusmetį. Kaip žinome, iš mirties taško tada niekas taip ir nepajudėjo.
Visgi šį kartą AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos partnerė Gintarė Žalytė-Štarienė patikino, kad dabar vyksta parengiamieji Kybartų geležinkelio stoties iešmų ir pervažos bei signalizacijos įrenginių remonto darbai. „Planuojame, kad pagrindiniai fiziniai darbai vyks gegužės–liepos mėnesiais, o visus darbus numatoma užbaigti rugsėjį“, – kalbėjo G. Žalytė-Štarienė ir akcentavo, jog dedamos visos pastangos, kad projektas būtų įgyvendintas kaip galima greičiau.
Kadangi apie panašius planus esame girdėję, labai nudžiugino faktas, jog yra žinomas jau greitai turinčių prasidėti darbų vykdytojas. Juo tapo rangos konkursą laimėjusi kompanija „Leonhard Weiss Lietuva“.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovė sakė, kad bus atnaujinta 10 geležinkelio iešmų su dalimi signalizacijos įrenginių ir atlikti geležinkelio pervažos remonto darbai. Pervažoje esanti gelžbetoninė danga bus pakeista nauja gumos kompozito danga, kuri užtikrins saugų ir patogų geležinkelio pervažos kirtimą vykstant automobiliais.
Tiesa, į klausimus, kokia šio projekto vertė ir kaip bus reguliuojamas eismas vykstant pervažos remonto darbams, atsakymų negavome.
„Santakos“ inf.
Publikuota: „Santaka”, 2023-03-17.